к.447
Контактний телефон: 0972233004
• початковий рівень 5-6 років
• перша група 6-8 років
• друга група 9-11 років
• третя група від 12 років
Гуртківці оволодівають основними законами композиції та кольорознавства, особливостями структури візерунку, форми, кольору, поняттям ритму і симетрії, текстурою матеріалу; знайомляться з техніками квілінгу, оригамі, фелтінгу, декупажу, художнього квілтінгу; опановують початковими навичками мистецтва бісероплетіння та створення української народної ляльки; вчаться працювати з різними художніми матеріалами. Особливістю даної програми є спрямованість занять на поєднання різних технік у творчу роботу, спонукання гуртківців на експериментування та пошук власної авторської техніки. Для розширення кругозору вихованців програмою передбачено участь у конкурсах, відвідування музеїв та виставок творів народного мистецтва. Протягом навчального року з дітьми проводяться бесіди з історії українського декоративно-ужиткового мистецтва і бесіди про культуру й традиції наших предків, перспективи розвитку сучасного декоративно-ужиткового мистецтва.
Гуртківці знайомляться з українською традиційною лялькою, оволодівають умінням виготовляти ляльки-мотанки, використовуючи набуті на попередньому рівні навички роботи з матеріалами (тканина, нитки, стрічки, тасьма тощо). Значна увага приділяється розширенню навичок бісероплетіння, опануванню бісероткацтвом. Програма передбачає також ознайомлення з петриківським розписом, мистецтвом писанкарства. Як і у попередній період, заохочується пошук власної авторської техніки, розвивається вміння виконувати творчу колективну роботу. Даний етап навчання за програмою передбачає поглиблене вивчення українських народних традицій у створенні прикрас, у декоруванні інтер’єру, прикрашанні одягу, а також розширення знань та розвиток умінь у техніках, вивчених на попередньому етапі навчання.
Гуртківці вчаться створювати прикраси з різних матеріалів, опановують початковими вміннями мистецтва вишивки, знайомляться з елементами дизайну одягу. Значна увага приділяється розвитку навичок роботи з бісером. Діти впевнюються, що техніки виробів з бісеру не тільки вдосконалюються з часом, але й дуже вдало комбінуються з різними матеріалами, асортимент яких розширюється з кожним днем: це й лелітки, різновиди обробленого каміння, мушлі, різнокольорова вовна, сучасні тканини, стрічки, мережива, тасьма, безліч варіантів фурнітури, мідний дріт та ін. До того ж, намистину можна створити власноруч з паперу, вовни, ниток, кольорового пластику та іншого підручного матеріалу. А декорування бісером перетворює намистину в справжній витвір мистецтва.
Розширення вмінь виготовляти прикраси, зокрема, в етнічному стилі, складні композиції з використанням декількох видів рукоділля, опанування мистецтвом фотографування виробів з бісеру. На даному етапі зосереджується увага на розвитку продуктивних умінь, орієнтація вихованців на вибір професії відповідного напрямку. Як і на попередніх рівнях навчання творча робота з різних матеріалів є засобом формування культурного і естетичного світогляду вихованців. На четвертому році навчання значна увага приділяється виготовленню виставкових робіт, що вимагає індивідуального підходу до кожного вихованця.
___________
Учні гуртка беруть участь у міських та національних виставках декоративно-прикладного мистецтва. Призи й дипломи — свідчення не тільки таланта юних вихованців, але й високої майстерності педагога.